Våren har nog kommit

Än så länge har jag klarat mig från mer bajs och bucklor. Idag finåkte jag den svarta bilen till jobbet och fick lite nojor när jag körde ner i jobbgaraget. Där finns också stolpar. Inte gula, men tjocka och ganska i vägen. Det skulle inte ha förvånat mig om jag hade skrapat i en sådan bara just för att jag tänkte på det så hårt.

Helgen var fullt ös. Fyra dubbelrum på Stenungsbaden, åtta damer i fin form och mycket dans. Väldigt mycket dans. Jag hade träningsvärk igår.

Brassarna bodde också på "baden" men vi såg dem inte. Alla pratade om dem, men ingen såg dem. Några smågrabbar hängde utanför fönstren på natten och frågade var Ronaldinho (eller hur det nu stavas) var. "Han är här i duschen!" ropade Camilla... De trodde kanske inte på det direkt, men det var roligt.


Söndagen var av förklarliga skäl lite seg, men det gjorde inget. Jag satt i solen och läste. Kollade upp från boken ibland för att kontrollera att F's studsmatteihopsättande gick som det skulle. Det gjorde det. J kunde inte vänta tills det var färdigt utan hjälpte ivrigt till med nätet. Sen studsade hon. Och studsade. Och studsade. Och det har fortsatt idag och kommer att fortsätta hela sommaren. Boing boing boing...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden