Black and White

Den här helgen har gått i svart-vitt. Äntligen tog jag tag i dotterns rum. Nu är det inte gult längre. Nu är det vitt med lite svart. Har bara hörnen och listerna kvar, och införskaffande av nya hyllor, gardiner och ev en matta. Sen är det piffigt. Det är svettigt att rolla! Otränad som jag är, har jag träningsvärk i hela halva kroppen bara av att måla ett litet rum. Men jag kände mig duktig.

Nu har F varit rökfri i mer än en vecka. Han sa själv att lördagen var den värsta dagen hittills. Inte utan att det märktes... Men jag är stolt som tuppen!

Kommentarer

Anonym sa…
Jag med (heja heja!!!!)och förmodligen, förhoppningsvis han själv också.
Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! Heja F! =)
jag igen..

Kolla min blogg! Har en sak till dig där.
Anonym sa…
Härligt att han slutat. Jag slutade för 1o år sedan och måste ju faktiskt erkänna att jag inte ångrat mig (tihi..) Men det är inet alltid så lätt, så han får massor av pepp från mig!
Hejar på dig och renoveringen av dotterns rum! Bra jobbat att ta tag i det!
Må gött/Anna

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden