Catching up

Nu SKA jag försöka blogga igen. Lusten har inte funnits, men om jag så ska tvinga mig själv medelst våld, ska jag skriva lite fr o m nu.

Det händer rätt mycket faktiskt. Hunden påverkar vårt liv stort, så klart. Vi ska ha kalas. Svärmor har brutit foten och hade världens största och tyngsta gips igår. Hon skulle få nytt idag. Det är skönt med semester. Men det är synd att det regnar lite nu och då. Jag har en stoooor finne i örat som kräver medicin. Jag har köpt ny(gammal) bil men inte sålt den andra. Jag har jobbat i Strömstad och varit på fantastisk SPA-behandling (födelsedagspresent från mams). Jag har varit på konsert med Schaffer, J:son Lindh och Stefan Blomqvist, precis som traditionen bjuder. Och precis som traditionen också bjuder, följde pappa med efter de vanliga kommentarerna: "Men det är ju samma låtar och det är ju samma och...". Han följer alltid med i alla fall. Min pappa-stund varje sommar.

Fortsättning följer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden