Har glömt hur man sätter fyndiga rubriker

Undrar för det första varför ingen kommenterade min felstavade (nu korrigerade) rubrik i förra inlägget. Såna påpekanden brukar ju komma relativt pronto från min bekantskapskrets i språkpoliskåren.

Hur som haver. Idag har jag tagit tag. Åtminstone i telefonen och bokat en tid för syning av min rygg av nån medicinutbildad person.

Och springa tänker jag inte göra förrän jag antingen har fått ett utlåtande som tillåter det eller har ett mindre smärtstillarpillerlager hemma.

Så det kanske dröjer...


Kommentarer

Peter sa…
Hmmm... Måste ha missat felstavningen när jag läste inlägget... Vad var det för fel?
Ilskebyttan sa…
HAHAHA!!! Jobbigt va? :)
Unknown sa…
Eftersom jag missade att påpeka felstavningen i rubriken (eftersom jag inte såg den) så måste jag väl påpeka att du har skrivit och två gånger i rad i en mening. Skönt att man kan påpeka något. :-)
Unknown sa…
Glömde säga att jag hoppas din rygg blir bättre snart. Kan tänka mig att det är jobbigt att ha så ont i ryggen. Bort bort med det onda.
Ilskebyttan sa…
Tack Annika! Nu är åtminstone DET rättat. :)
Peter sa…
Nej, men varför skulle det vara jobbigt? Ibland tror jag inte att du känner mig alls... :-)
Peter sa…
...och självklart hoppas vi på att ryggen din blir bättre!
Fredrik sa…
Tagtagande kanske hade funkat som rubrik?
Ilskebyttan sa…
Det hade det ju månne gjort.

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden