Avskrivning

Häpp vad konstig blogger såg ut nu då. Känner inte igen mig alls. Kan bero på att jag inte varit här på ett tag.

Behöver skriva av mig. Men det blir ju så inihoppsan gnälligt då, så jag struntar väl i det. Kan väl bara säga att jag tvivlar på några av mina val i livet. Eller mest ett. Och undrar när jag egentligen ska bli nöjd. När jag egentligen ska tycka att det jag gör är meningsfullt och roligt. Eller när jag ska inse att jag aldrig kommer dit ändå, så det är bättre att sluta sukta efter det och bara fortsätta.

Men jag blir ju tokig(are)!

Ibland är det jobbigt att vara vuxen. Jobbigt att behöva välja och bestämma. Jobbigt att vara ensam om besluten. "För det är baaaara du själv som vet vad som är rätt"... Bjöbjöbjö. Blablabla.

Jag vill att nån, nu, berättar för mig vad som är rätt för mig istället. Bara ge mig det. Jag kan ta det.

Bara jag slipper komma fram till det själv.

Kommentarer

Ilskebyttan sa…
Vad ska jag bli när jag blir stor, typ. Den eviga frågan.
K N sa…
Jag har tyvärr inget bra svar att ge dig.
Ilskebyttan sa…
Tänk att jag anade det. Typiskt!
Fredrik sa…
Kolla vad du blev, sen när du är stor istället. Tills dess, gör nya saker. Mer rätt varje gång.

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden