GJ

Jobbar idag. Jobbar alla vardagsdagar det här jullovet. För att semesterdagarna typ tog slut och för att det är en dag här och en dag där. Men just nu ångrar jag mig lite. Ser alla inlägg om julgranar och väntan och glögg och bara sån där "päsning". Så sitter jag här och roddar i supportärenden... Och tycker lite synd om mig själv som den martyr jag är.

Men min man var uppe före kl 06 idag trots att han är ledig, för att hämta MIN dotter i Kungälv och köra henne till flygplatsen. Och sen åkte han och handlade. Vem är det synd om EGENTLIGEN här...?

God Jul alla människor!

http://lipinternational.com/retail/images/product_images/PINGX%202.jpg

Kommentarer

Peter sa…
God Jul du också, så här i efterskott! :-)

(håller på att komma ikapp med mitt bloggläsande...)

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden