Helgaktiviteter

Idag har jag och dottern suttit på en grön fällstol hela dagen. Och kollat på pållar. Och hundar. Och applåderat. Och ätit choklad och McD. Och hejat. Och flämtat efter andan. Låter fenomenalt kul, eller hur? Vi har varit på Gothenburg Horse Show. Det är faktiskt både spännande och roligt, även om man inte är helt insatt i hästvärlden.

Ikväll skulle vi åkt till norra Bohuslän. För imorgon är det dop. Den senaste brorsdottern ska döpas. Inträda i den svenska kyrkan. Men vi stannade hemma. För det snöar och slaskar och är inte plogat och jag är bilkörar-nojig numera. Så Vilma får klara sig utan faster och kusin.

Men vi kommer en annan gång. Vi lovar.

Kommentarer

Fredrik sa…
Kanske lika bra att låta bli slaskvägarna, ja.. Såg i GP att det visst var lite halt överallt
Desirée sa…
Oj, är du här???!!! VÄlkommen tillbaka. Får läsa in mig lite. =)

Känner du för läsa lite...och möjligen rösta? Se min bok under: http://www.kapitel1.se/cornelia-cask/de-forsta-sekunderna-pa-balet-ar-varst

Kram!
Ilskebyttan sa…
Cornelia. Jag är här igen. Och jag har redan småläst OCH rekommenderat i Bok-SM!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden