In i hjulet

Så var man tillbaka i verkligheten igen. Eller vilket är det som är verkligheten?

I hissen upp till kontoret i morse åkte jag tillsammans med en solbränd man som såg lika yrvaken och ovan ut som jag. Plötsligt sa han: "Så konstigt det här känns då. Jag sa till min fru i morse: - Måste jag ha strumpor nu också?". Sen undrade vi båda vad som var normaltillståndet egentligen. Ledigt eller jobb?

Efter jobbet knatade jag till stan och träffade en gammal jobbkompis på en uteservering. Skönt att få babbla av sig om dumma arbetskamrater, djupa livsfrågor och glada dagar. Kändes lätt att gå genom folkmyllret sen.

Kommentarer

Desirée sa…
Heehheee, en kille på jobbet här sa samma sak om sin skjorta!

Tack för lyckönskningen på min blogg =)

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden