Det rycker i rubriksättarna?

Har läst nätupplagan av Aftonbladet några gånger idag, precis som jag brukar göra. Varje gång fastnar jag på rubriken till länken till den här artikeln (rubriken är inte likadan när man "klickat in sig" - man måste leta upp den på huvudsidan). Den stör mig. Och det visade sig att den stör F lika mycket.

Vet inte om det är gamla Robinson-avsnitt som lägger sig i. Eller om det bara är våra egna hjärnkontor. Men störig är den. Och på nåt sätt härjar jag mentalt i meningen och stuvar om så att ordföljden blir en annan.

Förmodligen gjorde rubriksättaren också det. Mentalt. Och så blev det såhär.

Men vad skulle han/hon ha skrivit?

Kommentarer

"R1" sa…
- "Yvonne hittade en gnagare i baguetten". Det lät snuskigt ;-)
Desirée sa…
hihi..vilken fantasi!
Desirée sa…
Kolla in min blogg - jag har nya kattbilder! Ha en bra tisdag!

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden