Kowloon Park

Fler bilder från min promenad på nyårsafton kommer här. Jag gick från piren till det fina grönområdet mitt i stan - Kowloon Park.


På väg till parken passerar man en gångbro. Om man tittar ungefär i mitten av bilden syns en annan inglasad bro. Alldeles över den på höger sida, 12 vån upp, bor vi.


Julstjärneplantering i Kowloon Park. Som sagt. Lite annat än hemma.


Detta var också lite annat än hemma. Tur att jag inte var supernödig. Hade inte riktigt lust att prova. Lite konstigt var också att dörren öppnades inåt. Jag lutar mig mot dörren när jag tar kortet.
Gissa om jag höll på att sätta foten i en potta när jag gick in...

Plié? Eller vad kan det heta? Nån yogaställning?


Praktiskt att kunna vila benen ett i taget sådär.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden