Utan Skugge

Japp, bort med henne. Skugge-tiden är slut. Är så LESS på att läsa om hur man liggande i sängen (bara den inte är för mjuk) ammar bebisen från båda tuttarna utan att vända sig. Och det är så tjatigt med alla mammatips, barnmatstips och "hur självklart det är att vara den perfekta urmodern" och hur man är när man INTE är den perfekta urmodern. Finns det inga läsvärda texter om styvmammor som närmar sig 40 med 11-åriga döttrar? Finns det ingen som skriver om skolval, hästar, medelålderskriser och dammråttsbekämpning? Va?

Kommentarer

Anonym sa…
Äntligen har du vaknat upp från under Skuggan!

Och varför skriver du inte mer av de där läsvärda texterna om styvmammor som närmar sig 40 med 11-åriga döttrar? Du borde veta en hel del om ämnet, eller hur? :-)
Anonym sa…
Hejsan!
Jag hittade hit från bloggportalen, jobbar nämligen tre nattskift i rad nu och eftersom mina patienter sover rätt så bra hela natten måste jag försöka fördriva tiden med något och då är det så perfekt att titta på "hemsidor" och läsa bloggar (bl.a..)
Tycker att du skriver mycket trevligt om ditt liv, sköt om dig!
Hälsningar, Doris
Ullkatten sa…
Jag börjar fundera på att skippa Läckberg. Nog för att jag tycker att hon skriver bra, men hennes blogg börjar bara bli för mycket party, releaser, luncher och mönstrade klänningar.

Å hennes eländiga dag med barn som bajsat ner sig, bortslarvade kuvert och intervju hon nästan glömt. Kan säga att de flesta av mina dagar just nu är betydligt värre.
Ullkatten sa…
Hej igen! Läs på min blogg: Inte som Skugge & Läckberg
:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden