Loppet är kört?

Om någon mot förmodan skulle undra vart jag tog vägen, så kan jag tala om att jag är här. Men jag orkar inte hitta blogginspiration just nu. För mycket tankekraft går åt till jobbet och till att lära mig att koppla av från jobbet och säga nej när så krävs... Ett par incidenter har väckt mig från de självuppoffrandes land. I hope.

Men annars kan jag berätta att jag sprang Midnattsloppet igår (=inatt) och det gick bättre än jag trodde att det skulle. Kom runt på cirkus den tiden jag hade förväntat mig, sprang i princip hela tiden och var varken lealös eller svimfärdig efteråt. Det bästa var att maken och grannmannen var med in som stöd. De skulle "fika" under loppet, men de hann inte med så mycket. Dök upp på ett par platser och lekte paparazzisar i stället. Det var skönt att ha dem där! De offrade en lördagkväll på mig. Gulligt!

Kommentarer

"R1" sa…
Har lagt ut lite bilder från midnattsloppet på min blogg nu - men du är inte med. Autofocusen ville inte låsa på dig och därmed uteblev bilden. Du får springa långsammare nästa gång. :-)
Desirée sa…
Men vad duktig du är!!!!! Imponerad! Skulle själv aldrig komma på den tanken =) Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden