Tävling om drejning

Snor lite uppslag från andra eftersom ron att skriva för egen maskin, ur eget bagage, inte riktigt infinner sig. Tror att det kommer att ordna sig, men just nu prioriteras avkoppling, bokläsning och att hantera vardagen i rimlig takt och ton...

Nå. Jag läser ju dagligen bloggen Jag och mitt hem, och idag hade bloggvärdinnan lagt ut en tävling som jag fann "very interesting". Allstå har jag lagt till en länk även på min lilla sida och berättar det här: Kolla in Vävra keramik. Inte bara för drej-tävlingen, utan för att det finns grymt många fina saker där! Och inte är det långt hemifrån heller.

Jag har drejat en gång i mitt liv, och jag blev helt frälst, fast och fascinerad. Drejning ingår nog i min dröm om den egna gården, med hästarna, hundarna, hönorna och fåren och den fenomenala affärsidén som tillåter arbete hemifrån.

Haha... Dream on, fyrtioårskris...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden