Prestationsångest, hej!

Ja, jo, jag skulle jobba på arbetstid och blogga på oarbetstid och allt det där, men nu har det hänt nåt. Nåt stort. Måste ju få ur mig detta innan jag spricker.

Kolla kommentaren på förra inlägget. Asså? Hur gick det till? Här sitter man och längtar efter skrivna ord inknackade av vissa speciella personer (och deras livskamrater ibland), så har HAN läst MIN blogg? Säkert pga av nån slumpartad (urartad) googling som egentligen gick ut på att hitta nåt väldigt intressant och viktigt och så halkade klickeriet in på fel länk, men ändå!

Jag niger så djupt jag kan med min stela gamla tantkropp.

Plötsligt händer det!

Kommentarer

Mrs Robinson sa…
Tantkropp? Det var minsann det löjligaste jag har hört på länge. Du är ingen tant, och har därmed heller inte någon tantkropp. Väx upp! ;-)
Ilskebyttan sa…
Jag skriver ju så för att såna som du ska skriva precis så, förstår du väl. "Gå med håven" kallas det, tror jag... :)

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden