Flytetyg...eh...Flytetåg?

Som mina omtänksamma grannar har insett för länge sen, slipper jag nog åksjukan på tåget den här gången. Om det inte (som min kollega i 08-land sa nyss) står en gubbe med pyjamas, mantel och S på magen och håller upp rälsen där i Alingsås-trakten förstås... Tänkte boka ett flyg, men det blev så illa dyrt och efter lite resonemang med kollegan kom vi fram till att ett telefonmöte är ett billigt surrogat.

Men jag vet inte om jag ska ge mig riktigt än. Det går ju att kliva upp vid 4-snåret i morgon och kolla läget på SJ's driftstinformationssida. Det KAN ju gå ett tåg på ett av spåren...Och sen kan jag jaga upp F för körning till centralen. För nån bil har jag ju inte än...

Sicken cliffhanger va?

Kommentarer

Unknown sa…
Nå, hur gick det då? Åkte du till Stockholm?

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden