Japan-tema

Börjar bli sömnig, men måste ju bara nämna att jag varit här hela helgen och det var fantastiskt. Rekommenderas! Hann med ganska många tvagningar, rätt mycket bad i 40-gradiga pooler utomhus, zen-meditation och väldigt god mat. En Yukata följde med hem. Ev kommer foton senare.

Tack grannar för kattvakteri som vanligt!

Ett slags preventiv sorg börjar byggas upp inuti dock. Jag har sett alla katter utom Kasper, sedan jag kom hem vid 18.30-tiden. Känns verkligen inte bra, men jag orkar inte tänka tanken ut. Än.

Kommentarer

"R1" sa…
Kasper såg jag i söndags.

Han kommer nog hem igen!
Ilskebyttan sa…
Tack! Såg inte din kommentar förrän nu! Hoppas hoppas... Detta är inte likt honom.
Hoppas han snart kommer till rätta!!
Anonym sa…
Håller tummarna för att han kommer hem snart!

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden