Semestergrejs

Det tog lite tid men nu så. Köksmålningsprojektet som påbörjades förra sommaren och som mina närstående hel klart trott skulle stanna där, halvfärdigt, har nu fortsatt. Två grundmålningar är avklarade. Två lager antikvitt ska på. Sen ska det duttas lite här och där och sen är det klart! Haha! Och ett par blommor är omplanterade och vattnade på och det ska dammsugas och duschas och handlas och... Men det gör inget! Jag har ju semester! Alla grejerna kan göras när man vill. Härligt.


Men jag kan fortfarande inte surfa till Cornelias Country Corner, vilket gör mig nedstämd.

Kommentarer

Anonym sa…
hej igen..lämnade en kommentar om lilla djuret...Jag har inte uppdaterat min blogg det minsta. Du har inte missat något. Tappat lusten helt..läser inte andras heller, men nu gick jag in på din -så lusten kommer kanske tillbaka! Älskar bloggar egentligen CorneliasCorner
Nu är jag här igen, i bloggvärlden! Skicka ett mail med din mailadress och ditt bloggnamn till qqornelia@hotmail.com så lägger jag till dig på min skyddade blogg. Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden