Gräsänka igen

Jahapp, så var man gräsänka igen. Maken kom knappt hem förrän han skulle iväg igen. Jetlag åt ena hållet byts genast mot en åt det andra. Får väl hoppas att han gör succé även i västvärlden - efter att ha triumferat i öst. Han fick t o m applåder i ett styrelserum i Kina (tror jag att det var) när han berättat hur mycket de behövde köpa in för att systemen skulle fungera. Coolt.

Själv kan jag inte skryta med någon succé direkt. Stiltje i jobbet. Uppsatsen har jag lagt ner. Börjar få ont i axlarna. Har inte sprungit en meter i år - trots att jag är anmäld till den där himla halvmaran som tilldrar sig här i stan framåt maj... Blir nog jättebra... ;-)

Härmed anropas vårkänslor, planteringslusta och energikickar, tack!

Kommentarer

Anonym sa…
Här har alla vårkänslor bubblat upp, nästan för tidigt för frågan är om mina fröodlingar överlever innan de får komma ut i jorden ;-).
Hittar du några energikickar så får du gärna skicka dem vidare! Kram och ha en trevlig helg!

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden