What's the point?

Grannika hade bestämt sig för att åka med till Sälen trots allt. Ingen av oss ville pressa henne, men alla önskade att hon skulle välja det istället för att stanna hemma.

Så händer det. Nu sitter hon och hennes mamma på sjukhuset och väntar på en förändring. Och de som spår, tror att förändringen blir till det sämre. Livet är så j-la orättvist!

Vi har pratat om dig idag Annika, och ingen av oss vill längre åka. Varför ska vi åka tillsammans och ha roligt, när du sitter där?

Varför måste vissa människor lida, så länge och utdraget? Vem har bestämt det? Det fyller ju inget syfte alls.

Vi tänker på dig och de dina, Annika. Och jag lovar - du kommer att ha träningsvärk på söndag. För du har varit med oss i backarna hela helgen...

Kommentarer

Unknown sa…
Jo tack, träningsverken har redan kommit. Fniss. Det känns verkligen att jag har dansat och åkt skidor i massor. :)
Jag blir alldeles tårögd när jag läser vad du har skrivit i din blogg. Jag är så rörd över att ni tänker på mig. Tack, tack ni goa snälla vänninor. Jag älskar er alla. Kram och jag saknar er jättemycket.

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden