Packade

Jag vill också ha en träningsmaskin! Skulle ju promenixat med grannen idag, men det regnade. Och nu har jag lite sån slapparångest. BORDE göra något. Men det blir inte gjort. Har liksom överskottsenergi samtidigt som jag är sugen på chips. Kan det vara den taskiga kombinationen som byggde denna mjuka kropp...? Tror att jag har kommit på nåt där...

Well, jag har åtminstone packat ner jogga-grejerna i väskan inför Danmarkstrippen i morgon. Kanske jag kan springa två dagar där istället, så har jag kompenserat lite. Å andra sidan känner jag på mig att kompensationen snart blir bortkompenserad. Det finns vin i mataffärerna där... Lätt åtkomligt och säkert lättdrucket.

Nu har familjen packat och det är alltid lite särskilt. Det packas mer eller mindre märkligt. Men det gör nog inte så mycket. Det viktigaste är baddräkterna och mycket plats i bilen till det som ska skaffas på vägen hem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden