Riktigt friskt?

Drömde så jobbigt nu på morgonkvisten. Har gjort det de senaste nätterna. Igår åkte jag på fötterna i full fart längs neråtlutande korridorer efter att min chef kommit på att jag sökt ett annat jobb. Natten innan skulle en annan gammal chef och plågoande sätta in mig i en stor frysbox.

Dagens dröm var en röra (som brukligt är i drömvärlden). Jag skulle hjälpa till på St Görans sjukhus och allt brakade. Det var superstressigt och jag hann inte med. När jag skulle sköta PC'n flyttade den sig hela tiden och när jag till slut fick fatt i den föll den sönder framför mig. Jag tittade ut genom ett fönster och där stod en polis. Hela sjukhuset var täckt av poliser. Sedan började små varelser ploppa upp. Hasselmöss och virvelmarsvin (som såg ut som vilda garnbollar) for omkring på sjukhusgolvet. Och en vit bredkäftad groda kom hoppande men i upprätt ställning, liksom.

Jag behöver söka för det här, va?

Kommentarer

Anonym sa…
Jag behöver söka för det här, va?


kanske...

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden