Arbetsamt

Igår misslyckades jag nog med vad jag hade föresatt mig. Jag tror inte att jag gjorde något för min egen skull. Eller jo kanske. Jag ägnade lite onödigt tid till att åka spårvagn för ett ärende som jag kunde ha väntat med men bestämde mig för att göra ändå. Och sen läste jag ut Busters öron. Det var ju också för mig själv. Så OK då.

Idag har jag hittills "jobbat" hemifrån. Men asså... Tre telefonsamtal och två mail på hela dagen. Det är vad jag brukar få i kvarten annars. Men jag har sett många fina kökssoffor på Blocket och läst lite bloggar. Inte så dumt kanske. Och nu tror jag faktiskt att jag slutar jobba. Tror att jag ska ha sympatisemester med min man. Förmodligen innefattar det ett glas vin. Vin är gott.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden