Moviestar

Fick reda på idag av självaste överchefen att jag ska vara med i en film. Eller nja. Jag kanske inte ska vara med i själva filmen men jag ska bidra som nåt slags expert åt filmteamet. Hur fanken jag nu ska ha tid med det. Jag har ju fullt upp med att få fart på det som filmen ska visa att vi har i full drift och störtkoll på... Lite skakigt...

Chefen har ju tydligen har fått en idé igen. Hon får ofta det och då ska den nya idén upp på första plats på priolistan, där den ska trängas med alla andra idéer som nyss hamnat på samma plats. För allt har ju prio 1. Så är det ju. Det är ju helt rimligt att allt är lika viktigt och ska vara klart samtidigt...

Så hej å hå. Vi får väl se hur mycket film det blir. Det är tydligen så oerhört mycket billigare än att skicka ut information och marknadsmaterial. Fattar jag inte - men jag fattar nog inte så mycket. Jag är ju bara en enkel filmstjärna...!

Förresten. Var synnerligen effektiv idag. Under dotterns teoripass på ridskolan utnyttjade jag tiden till att...ja, springa! Man kan inte tro att jag är jag längre...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden