Söndag vid skampålen

Så var jag där igen. Skäms, skäms, skäms. Hur går det till? Hur kan jag inte fatta att det inte går att hälla i sig det ena efter det andra.

- En öl?
- Ja tack!
- En till?
- Ja tack!
- Drink?
- Ja!
- Vin?
- Japp.
- Konjak?
- JA!
- Två glas till, samtidigt?
- Mmm, ja!
- Drink igen kanske?
- Jajamen!

KONSTIGT att jag blev "trött...?!? KONSTIGT att det som en gång åkt ner ville åka upp igen?!?

Förlåt, kära grannar! Jag lär mig aldrig. Det var hur som helst himla trevligt och gott innan jag blev sådär trött...!

Så var det det positiva då:

1. Tur att jag har så bra grannar som orkade se mig i morse igen.
2. Skönt att jag gick med på stavgångsturen. Huvudvärken släppte t ex.
3. Härligt väder!

Kommentarer

"R1" sa…
Ha,ha - Det är lugnt. Ibland är dagsformen inte så bra. Så det så!
Anonym sa…
Kära vän!
Det är helt okej. Vi tycker om dig precis lika mycket ändå.

Populära inlägg i den här bloggen

Leila

Inre läkning

Mjuka värden